رئیس جامعه تورگردانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان:

مراقب سوءاستفاده‌های تبلیغاتی آژانس‌های مسافرتی باشید

مردم باید آگاهانه از ریز امکاناتی که آژانس ها قرار است در اختيار آنها بگذارند، مطلع باشند.

مراقب سوءاستفاده‌های تبلیغات پیامکی آژانس‌های مسافرتی باشیدبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  همزمان با آغاز فصل تابستان، موج دوم سفرهای مردم آغاز می‌شود.
  
در کنار توجه مردم برای سفر به شهر ها و کشورهای مختلف، فعالیت تبلیغات آژانس های مسافرتی رونق بیشتری دارد.  

حالا این تبلیغات از چاپ بروشور آغاز می‌شود تا پیامک‌هایی که با وعده‌های جدید مردم را به خود جذب می کنند. کمتر بودن هزینه‌ها و در عین حال اقامت در یک هتل چند ستاره، هر فردی را به خود جلب می کند. حال چه بسا بسیاری از این تبلیغات ساختگی یا دروغین است.
  
پورفرج رئیس جامعه تورگردانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص صحت و درستی تبلیغات آژانس‌ها گفت: مردم باید اول شرکت‌های معتبر و نامعتبر را به درستی بشناسند و درباره آن‌ها تحقیق و جست و جو کنند. به هیچ وجه بر روی تبلیغات پیامکی حساب باز نکنند و اعتماد به آن اشتباه است. شما بیشتر به سفر می روید که از نظر روحی به آرامش بروید،‌ ولی اگر متوجه شوید که آن گونه که وعده به شما داده شد، عمل نشد باعث ناراحتی بیشتر شما می شود.  

وی در ادامه افزود: وقتی پیامکی به شما می‌رسد، اول از صحت و درستی آن اطمینان حاصل کنید و بعد به صورت حضوری به آنجا بروید.  هر آژانسی موظف است که قراردادی که بین شما و آنها نوشته می شود را به صورت کامل توضیح دهد. به طور مثال: نوع هتل، اسمش، چند ستاره بودن هتل، خدماتش، کالا، مکانی که قرار دارد و ... را برای مسافر باید بگویند و شما پس از اطلاعات کاملی که گرفتید، در اینترنت سرچ کنید و اطمینان حاصل نمایید.  چیزی که جالب است، مسافران خارجی که به ایران سفر می کنند به صورت جدی از ریز امکاناتی که در اختیار آنها گذاشته می شود، پرس و جو می کنند. پس مردم باید آگاهانه از ریز امکاناتی که قرار است برای آنها ارائه شود مطلع باشند تا از آنها سوءاستفاده نشود.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار