آغاز تور جهانی ژاپن/ رقابت المپیکی های ایران با بزرگان جهان

رقابت های تور جهانی توکیو با حضور ملی پوشان المپیکی کشورمان امروز آغاز می شود.

آغاز تور جهانی ژاپن/ رقابت المپیکی های ایران بابزرگان جهانبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان المپیکی تنیس روی میز کشورمان امروز در نخستین تور آماده سازی شان پیش از مسابقات المپیک در توکیو به مصاف حریفان می روند.

پیش از این ملی پوشان کشورمان به مدت 10 روز در چین مشغول به تمرین بودند و حالا پس از مسابقات ژاپن راهی کره جنوبی و کره شمالی می شوند.

تور جهانی ژاپن  با حضور 178  بازیکن از 35 کشور جهان برگزار می شود.

این رقابتها با حضور نفراتی برتر جهان هم چون ما لونگ ، فان ژندونگ ، شوشین و ژانگ جیک نفرات اول تا چهارم رنکینگ جهان از چین ، میزوتانی نفر ششم رنکینگ جهان از ژاپن، چیوانگ نفر هفتم رده بندی جهان از چین تایپه و ولادیمیر سامسونوف نفر نهم رنکینگ جهان از بلاروس و دیگر مدعیان از26 خرداد به مدت 5 روز در توکیو برگزار می شود.

نوشاد و نیما عالمیان به همراه ندا شهسواری  که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند در این رقابت ها حضور دارند.

براساس برنامه مسابقات ندا شهسواری  از ساعت 14:45 به وقت محلی با رنکینگ 254 جهان روی میز شماره یک به مصاف هونوکا هاشیموتو با رده جهانی 43 می رود.

همچنین در دیگر مسابقه نوشاد عالمیان با رنکینگ جهانی 118 با ئیوگی نی وانگ با رتبه جهانی 60 بازیکن چینی الاصل کانادا مسابقه می دهد.

نیما عالمیان دیگر ملی پوش کشورمان که در رنکینگ جهانی رتبه 111 را دارد به مصاف کوهی سامبی با رنکینگ جهانی 88 از ژاپن می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار