خبر خوش برای جامعه تنیس روی میز؛

مربی شیرازی افتخار آفرین شد

میعاد مکیف مربی تنیس روی میز کشورمان دوره مربیگری المللی کمیته بین المللی المپیک را با موفقیت به اتمام رساند .

مربی شیرازی افتخار آفرین شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان میعاد مکیف مربی تیم ملی جوانان کشورمان پس از گذارندن کلاس مربیگری بین المللی کمیته بین المللی المپیک در بوداپست مجارستان به کشورمان بازگشت . این دوره که به مدت 85 روز بطول انجامید با حضور 29 مربی و 15 استاد در زمینه های مختلف تئوری و 4 استاد تخصصی تنیس روی میز برگزار شد .
 
میعاد مکیف در این دوره ضمن موفقیت در دوره مربیگری بین المللی با نمرات عالی که بالاترین درجه مربیگری در کمیته بین المللی المپیک محسوب می شود ، موفق شد کلاس بین المللی سطح دو فدراسیون جهانی تنیس روی میز را نیز به عنوان اولین مربی ایرانی با موفقیت پشت سر بگذارد .
 
مکیف بعنوان جوانترین شرکت کننده در این دوره مربیگری موفق شد نمره 97.2 را از 100 نمره اخذ کند که جزء نمرات عالی کلاس محسوب می شود . در این دوره پیتر تکلش و اولا ژوژا هر دو از مجارستان و دو کارشناس روانشناس از آمریکا از طرف فدراسیون جهانی حاضر بوده که مدرسی کلاس را عهده دار بوده اند .
 
در این دوره مربیانی از کشورمان انگلیس ، آمریکا ، مجارستان ، بوتان ، کنیا ، مکزیک ، لبنان ، ونزوئلا ، گرجستان ، زیمباوه ، عمان ، غنا ، نیجریه و بوتسوانا و ایران حضور داشتند..

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار