کرمانشاه ؛

حمایت بیش از 65 هزار خانوار نیازمند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اهتمام بیشتری به اکرام و اطعام مددجویان دارد از این رو جهت دستگیری از مددجویان تحت حمایت؛ نیازمند مساعدت و کمک های مردمی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین خدرویسی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۶۵ هزار خانوار نیازمند در استان تحت حمایت این نهاد هستند افزود: برنامه اطعام و افطار خانوارهای نیازمند طی ماه مبارک رمضان در قالب برپایی سفره های گروهی افطار در مساجد، مراکز نیکوکاری و..، توزیع سبدهای غذایی و تهیه و توزیع غذای گرم با مراجعه به محل سکونت نیازمندان اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه در ماه رمضان سال گذشته قریب به ۱۰۰ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اطعام شدند اظهار امیدواری کرد: امسال با کمک های خیرین نیکوکار مددجویان بیشتری در استان اطعام شوند.

خدرویسی همچنین با یادآوری اینکه امسال طی هماهنگی با مسجد نورالحسین شهرستان کرمانشاه مقرر شده هر شب از ماه مبارک ۲۰۰ نیازمند و مددجوی کرمانشاهی اطعام شوند
 وی ادامه داد: تهیه و تکمیل شناسنامه های ایتام و محسنین، اجرای طرح حامی یابی، ارتباط با حامیان نیمه فعال و غیر فعال و جذب کمک نقدی و غیرنقدی حامیان ویژه ماه مبارک از اصلی ترین برنامه های این نهاد در طرح اکرام ایتام و محسنین خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار