خاش

خیران خاش ومیرجاوه برای آزادی مددجویان جرایم غیرعمد کمک کردند

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیارد و 550 میلیون ریال خیران شهرستان های خاش و میرجاوه برای آزادی مددجویان جرایم غیر عمد به این ستاد کمک کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛رحمدل بامری افزود: مجموع تعهدات خیران خاشی 750 میلیون ریال و میزان تعهدات خیران میرجاوه 800 میلیون ریال در جشن گلریزان چند روز گذشته برای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد بوده است.

وی گفت: 19 جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان انجام می شود که تاکنون 2 مورد آن در شهرهای خاش و میرجاوه برگزار شده است.

وی افزود: 64مددجوی جرایم غیر عمد در حال حاضر در سیستان و بلوچستان در زندان هستند که از این تعداد یک نفر خانم است.

وی تصریح کرد: جشن های گلریزان مصداقی برای ترویج روحیه اخلاق مداری در جامعه است و باید از این فرصت نهایت استفاده را برای آزادی مددجویان غیر عمد استفاده کرد.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: کمک های مردمی عمدتا با پر کردن فرم هایی که پرسنل ستاد دیه استان در اختیار خیران قرار می دهند انجام و یا به وسیله دستگاه های پُز که در محل موجود است جمع آوری می شود.

بامری ادامه داد: بیشتر مددجویان جرایم غیر عمد سیستان و بلوچستان مربوط به تصادفات منجر به جرح و فوت، مهریه و محکومیت های مالی است.

وی تصریح کرد: مردم از رانندگی با خودرو های فاقد بیمه نامه به منظور گرفتار نشدن در بند اسارت خودداری کنند و در هنگام ازدواج نیز از قبول مهریه های سنگین دوری کرده و در هنگام دادن چک به حساب مالی خودشان توجه داشته باشند.

وی افزود: خیران می توانند از طریق شماره حساب های 2517346259 نزد بانک تجارت، 3232333313 بانک ملت و 130027001170501 نزد پست بانک ایران در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سیستان و بلوچستان سهیم باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار