اراک ؛

آغاز بررسی علت ترک خوردگی رآکتور های پالایشگاه شازند

طرح بررسی ایراد فنی و به وجود آمدن ترک در واحد ایزوماکس پالایشگاه شازند توسط مهندسین داخلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مدیر عامل شرکت پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند گفت: یکی از رآکتورهای واحد ایزوماکس شرکت پالایشگاه شازند در تعمیرات اساسی دچار ترک خوردگی شده که عملیات عیب یابی آن توسط تیم فنی مهندسان داخلی آغاز شده است.
 
جمشیدی با بیان اینکه ترک خوردگی این واحد، هیچ نقش منفی در روند کنونی تولید این واحد پالایشگاهی ندارد، ادامه داد: با تکمیل مراحل عیب یابی، مکاتبه برای حضور شرکت ژاپنی سازنده این واحد به منظور تعمیرات اساسی آن در دستور کار است. 

مدیرعامل شرکت پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند بیان کرد: تبدیل برش سنگین نفتی به برش های سبک مهمترین عملکرد واحد ایزوماکس شرکت پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند است که هم اکنون نیز این فعالیت در حال انجام است و هیچ اختلالی روند تولید بوجود نیامده است.
 
شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اراک با ظرفیت 150هزار بشکه در روز در سال 1373 به بهره‌برداری رسید و کمی بعد ظرفیت آن به 170هزار بشکه در روز رسید.

طرح افزایش ظرفیت و ارتقای کیفیت فرآورده‌های تولید آن نیز از سال 1385 به‌ارزش شش‌میلیارد یورو و با هدف افزایش ظرفیت تا 270هزار بشکه در روز آغاز و  به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.