اهواز؛

بخشودگی تعدیل اقساط معوق تا سقف 90% در شهرک های صنعتی خوزستان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از بخشودگی تا سقف 90درصد جرائم دیرکرد بدهی های معوق واحد های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان گفت: به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و صنفی (تولیدی، توزیعی و خدماتی) که دارای قرارداد حق بهره برداری از زمین اعیانی و تأسیساتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان می باشند می توانند در صورت پرداخت 100% اصل بدهی خود از 90% بخشودگی جرائم بهره مند شده و مانده تعدیل را در اقساط 12 ماهه پرداخت نمایند.

وی افزود: واحدهای تولیدی در صورت پرداخت 50% اصل بدهی خود، می توانند از 75% بخشودگی جرائم بهره مند شده و مانده تعدیل خود را در اقساط 12 ماهه پرداخت کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ابراز امیدواری کرد با اعطای مشوقات و بخشودگی جرائم شاهد راه اندازی مجدد واحدهای غیر فعال، افزایش ظرفیت تولید واحدهایی که با کمترین ظرفیت اسمی فعالیت می کنند و به بهره برداری رسیدن طرح های در دست ساخت و ساز و متعاقب آن رشد و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار باشیم.

محمدیان با اشاره به اینکه مدت زمان استفاده از این فرصت تا پایان شهریور ماه سال جاری می باشد اظهار داشت: صنعتگران خوزستانی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.