قم؛

رقابت های جام رمضان تیراندازی با کمان در قم

فتحی دبیر تیراندازی با کمان استان قم گفت برگزاری رقابت‌های جام رمضان تیراندازی با کمان در قم برنامه ریزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تمامی کمانداران هر دو رشته کامپوند و ریکرو برای حضور در این دوره از رقابت‌ها که ویژه مردان کماندار برگزار می‌شود، دعوت کرده‌ایم

دبیر هیأت  تیراندازی با کمان استان قم بیان کرد: این هیأت  به مناسبت نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) قصد دارد مسابقاتی با نام جام رمضان و با حضور برترین‌های این رشته ورزشی و کمانداران هر دو رشته کامپوند و ریکرو برگزار کند.

وی افزود: شرکت کنندگان در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جام رمضان استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر این دوره از رقابت‌ها باید در مسافت 18 متر هر دو رشته ریکرو و کامپوند به میزبانی خانه کمان مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم با یکدگر رقابت می‌کنند.

فتحی عنوان کرد: برگزاری این دوره از رقابت‌ها برنامه‌های فرهنگی نیز در نظر گرفته‌ایم و کمانداران در ضیافت افطار مورد پذیرایی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: اسامی نفرات برتر و رکوردهایی که کمانداران شرکت کننده در این رقابت‌ها کسب خواهند کرد، در جدول سالیانه هیأت  تیراندازی با کمان ثبت خواهد شد زیرا در نظر داریم در پایان سال،‌ کمانداران برتر سال را معرفی و از آنان تقدیر کنیم.

فتحی یاد آور شد: در پایان رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم احمد فهیمی بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه رضا مصباحی و عباس موحدی در مکان‌های بعدی جای گرفتند و با حکم قهرمانی به همراه جوایزی به رسم یادبود از برترین‌ها قدردانی شدند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار