قم؛

نفرات برتر لیگ تیر اندازی در استان قم

متقیان نژاد دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: از پایان مسابقات لیگ تیراندازی قهرمانی باشگاه‌های این استان و معرفی تیم‌ها و نفرات برتر آن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ برگزاری رقابت‌های قهرمانی لیگ در سطح استان این امکان را به تمامی علاقمندان به این رشته به ویژه تیراندازانی که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، داده تا استعداد و قابلیت‌های خود را به خوبی به نمایش گذاشته و بدین‌شکل برای حضور در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور به منظور تشکیل یک تیم منسجم دغدغه‌ای نداشته باشیم

متقیان نژاد دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: سه سال است که هیئت تیراندازی اقدام به برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته در سطح قم می‌کند و خوشبختانه امسال مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های قم با حضور پنج تیم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی افزود: رقابت‌های رشته تپانچه بادی لیگ باشگاه‌های قم نیز در مجموع با قهرمانی تیم نظام مهندسی ساختمان 20 امتیازی به پایان رسید و تیم‌های تیراندازی محاسبان علم وتجربه (الف) و (ب) به ترتیب با کسب 16 و 12 امیتاز رتبه‌های دوم و سوم این رشته را به دست آوردند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: محمود جعفرغفار از تیم نظام مهندسی ساختمان با میانگین امتیاز 569 در رشته تپانچه بادی قهرمان شد، هادی باقری دیگر هم تیمی وی با امتیاز 551 دوم شد مقام سوم با 541 امتیاز به محمدعلی شکراللهی از تیم محاسبان علم و تجربه (الف) رسید.

در پایان خاطر نشان کرد: سومین دوره لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های استان قم با رقابت پنج تیم، بسیج مهندسین پایگاه شهید شاطری، نظام مهندسی ساختمان، اداره تعاون روستایی، محاسبان علم و تجربه (الف) و محاسبان علم و تجربه (ب) در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.