آغاز رسمی فعاليت بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

همزمان با افتتاح رسمي بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم بخش عفاف و حجاب نيز با حضور مسولان و كارشناسان و غرفه داران آغاز بكار كرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در آيين گشايش بخش عفاف و حجاب نوش آبادي معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، حميد محمدي دبير شوراي عالي قرآن ، شيخ نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ، قبادي دبير كارگروه ساماندهي مد و لباس كشور و مسئولان اجرايي اين بخش حضور داشته و از غرفه ها و سالنهاي عفاف و حجاب بازديد كردند . 

نوش آبادي با تقدير از تلاش دست انداركاران و فعالان عفاف و حجاب بر حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از فعالیت های این بخش تاكيد نمود.

همچنین محمدي ،دبير شوراي عالي قرآن كشور نيز به ساماندهي مطلوب فعالان اين بخش توسط كارگروه ساماندهي مد ولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اشاره داشته و اقدامات صورت گرفته را ستود.
 
در ادامه شیخ نماينده مردم تهران نيز آمادگي خود و كميسيون متبوع در مجلس شوراي اسلامي براي حمايت از فعاليتهاي عفاف و حجاب را اعلام داشت .
 
عرضه حجاب نوجوان در بخش عفاف و حجاب  
 
همزمان با بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم و در بخش عفاف و حجاب اين نمايشگاه ، لباس حجاب ويژه نوجوان عرضه ميشود. 

كارگروه ساماندهي مدولباس كشور در سالهاي اخير و با توجه به نياز سنجي انجام شده اقدام به معرفي و حمايت از فعاليتهاي تخصصي نموده است . در همين راستا و با توجه به نياز شديد جامعه در گروه سني نوجوان ، حمايت از فعاليتهاي اين بخش را در دستور كار قرار داده و نمونه هاي موفق و ارزنده اين گروه كه توسط طراحان ارزشمند و توليد كنندگان فعال به توليد رسيده را عرضه كرده است.
 
اين نمونه ها با عنوان لباس " حجاب نوجوان ،، و در طرحها و رنگهاي مختلف در بخش عفاف و حجاب عرضه ميشود .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار