تبریز؛

انتقاد از جمع آوری فطریه توسط برخی صندوق های ناشناس

نماینده ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تسلیم و تکریم در برابر شعائر دین مقدس اسلام را یکی از نشانه های تقوی ذکر کرد و تعظیم و تجلیل در برابر آن را وظیفه ی هر فرد مسلمان برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  آیت الله محسن مجتهد شبستری در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی مناسبت های ماه مبارک رمضان با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوهتر مناسبت های این ماه تصریح کرد: مدیریت و اجرای این مراسمات می بایست به نحوی باشد که شرکت کنندگاه از حداقل امکانات رفاهی و پذیرایی برخوردار باشند.

آیت الله شبستری با بیان اینکه حضور چشمگیر اقشار مختلف در چنین مناسبت هایی نشان از پایبندی آنان به اسلام و ارزش های اصیل الهی دارد خاطر نشان کرد: رسالت رسانه ها و بویژه صدا و سیمای استان انعکاس صحیح وقایع و همگامی با با شور و نشاط شرکت کنندگان است.

نماینده ی ولی فقیه در استان فعالیت برخی صندوق های وابسته به موسسات و نهادهای ناشناس و بدون مجوز راکه اقدام به جمع آوری زکات فطره میکنند را مورد انتقاد قرار داد و ازمسولان امر خواست تا نسبت به مدیریت و ساماندهی آنان اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته بمنظور برگزاری هرچه باشکوهتر مناسبات لیالی قدر،بزرگداشت شهدای هفتم تیر و نیز روز جهانی قدس افزود: با همفکری و همیاری تمامی اعضا سعی در رفع نواقصات و نیز تسهیل خدمات رسانی به شرکت کنندگان داریم

حجت الاسلام حسین تقی زاده به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی تبریز اشاره کرد و تصریح کررد: پایش مراسم نماز سال های گذشته نشان از برخی نواقصات داشته که با مدیریت صحیح سعی در رفع آنها داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان به موقعیت فعلی جهان اسلام و نیز جایگاه استان بعنوان پایتخت جهان تشیع اشاره وخاطر نشان کرد: انعکاس همه جانبه این مراسمات از طرف رسانه ی استانی ولایتمداری و سرسپردگی مردم آذربایجان رابیش از پیش به جهانیان نشان خواهد کرد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار