اظهارات بازیگر نمایش «ملکه زیبایی لینین» درباره این اثر

تلاش کردیم که از ایده های اجرایی «ملکه زیبایی لینین» غنی زاده فاصله بگیریم.

مهناز کرباسچیان بازیگر نمایش «ملکه زیبایی لینین» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با داستان این نمایش توضیحاتی داد و گفت: ماجرای مادر پیر و دختر ازدواج نکرده‌اش است که با هم زندگی می‌کنند، دختر با مردی در یک میهمانی آشنا می شود اما مادر کاری می کند که این دو به هم نرسند و در نهایت مادر توسط دخترش کشته می‌شود.

بازیگر نمایش «مجلس سیاه بازی ناز کنیز» پیرامون شخصیت پردازی نقش مادر که به عهده دارد، بیان کرد: علی رغم اینکه در متن اصلی شخصیت مادر دیالوگ‌هایی دال بر آمریکا رفتن دارد، به شدت سنت گراست و عقایدش را به جوان ها تحمیل می کند. 

وی در این رابطه ادامه داد: سعی کردم که شخصیت پردازی کنم اما در نتیجه تمرین‌ها به سمت تیپ رفتم، نقشی که من بازی می کنم  زن 70 ساله ای است که با صداگذاری، گریم و خمودگی در فرم بدن و آهسته راه رفتن به نقش نزدیک شدم، البته که هر کدام از بازیگران یک مدل خاص راه می‌روند که این به شیوه اجرایی کارگردان باز می گردد.

 بازیگر نمایش «جن بچه در حجله عریان» در ارتباط با شیوه اجرایی نمایش عنوان کرد: ما در این کار دکور خاصی نداریم و بیشتر از یکسری آکسسوارها و نور استفاده کردیم.

وی در رابطه با اجرای دیگری که از این نمایش در سال پیش به روی صحنه رفته بود، افزود: تمام تلاش ما بر این بود که از ایده های اجرایی «ملکه زیبایی لینین»  همایون غنی زاده فاصله بگیریم حتی اگر یک ایده مشابه می دیدیم سریع آنرا تغییر می دادیم، به هر حال گروه ما جوان است و سعی کردیم یک اجرای درخور ارائه بدهیم.

کرباسچیان در بخش پایانی صحبت هایش نسبت به استقبال این نمایش نیز اظهار کرد: این نمایش با حضور شهره سلطانی، خسرو احمدی و خاطره حاتمی برگزار شد که خدارو شکر سالن پر از تماشاگر بود و استقبال خوبی صورت گرفت.

نمایش «ملکه زیبایی لینین» به کارگردانی رضا جعفرمدار از 17 خرداد تا تیر ماه هر شب بجز شنبه‌ها در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.