زنجان؛

کارآفرینان موتور توسعه کشورها

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کارآفرینان را موتور توسعه کشورها عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ احمد غريوی در جلسه مجمع کانون کارآفريني استان زنجان گفت:ایجاد زمینه و بستر مناسب برای گسترش و ترویج انواع کارآفرینی و نهادینه سازی فرهنگ آن ، دعوت از صاحبان فکر و ايده در زمينه کار آفرينی و ايجاد اشتغال و همچنین مشاوره به مدیریت ارشد استان در حوزه کارآفرینی از اهداف این کانون ها مي باشد.

وی افزود:مديران ارشد به دليل مشغله زياد فرصتي برای دنبال کردن تمام مشکلات ندارند برای همين کانون کارآفرینی، بازوی فکری مدیریت ارشد استان در ایجاد اشتغال است و می تواند همکاری و هم افزایی زیاد را در بین کارآفرینان ایجاد کند و در صورتی که این مجموعه بتواند در مسیر اصلی خود قرار بگیرد برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان کارآفرینان را موتور توسعه کشورها عنوان کرد و یادآور شد: در استان کارآفرینان خبره و با انگیزه ای حضور دارند و این کانون می تواند همکاری و هم افزایی زیادی را در کارآفرينان ، زمینه و بستر مناسب جهت گسترش و ترویج انواع کارآفرینی (اقتصادی، اجتماعی و ...) و نهادینه ­سازی فرهنگ آن در استان ايجاد کند.

غريوی تصريح کرد: يکي از مشکلات استان مربوط به فرهنگ اشتغال مي باشد که درجلسات کارگروه اشتغال نيز به آن اشاره و توجه شده است.

وی اضافه کرد: اين مشکل مخصوصاً مربوط به فارغ التحصيلان دانشگاهي مي باشد که بايد با هم فکری و کمک همه ، روحيه کارآفرينی و ايجاد اشتغال را در جوانان و فارغ التحصيلان ايجاد کنيم که اين کانون مي تواند با هم فکری و بهره گيری از کارشناسی اعضاء کانون در حل اين مشکلات کمک شايانی انجام دهد.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.