زنجان؛

اجرای 66 طرح انتظام بخشی و پاكسازی نقاط جرم خيز در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در دو ماهه سال جاری بيش از 66 طرح ارتقاء امنيت اجتماعی ، انتظام بخشی و پاكسازی نقاط آلوده و جرم خيز در زنجان اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ ايرج خانی پور گفت: اجرای طرح های پاكسازی پاسخ مثبت پليس به مطالبات به حق شهروندان و افزايش ارتقاء احساس امنيت در سطح جامعه به شمار می رود.

وي ادامه داد:اجرای طرح های ارتقاء امنيت اجتماعی با هدف پاكسازی نقاط آلوده و جرم خيز كه با استقبال مردمی مواجه شده است تداوم دارد و در اين طرح ها ، جمع آوری و ساماندهی معتادين تابلو و متجاهر بمنظور ناامن كردن محلات جرم خيز ،پاكسازي نقاط آلوده و دستگيری توزيع كنندگان مواد مخدر ،برخورد قاطع با اراذل و اوباش ، موتورسيكلت سواران متخلف ،سارقان و مالخران مد نظر می باشد.

خاني پور با تاكيد بر اينكه رويكرد پليس از اجرای طرح های پاكسازی نقاط آلوده و جرم خيز ، افزايش احساس امنيت است،گفت: در دو ماهه سال جاری پليس در سطح شهرستان زنجان، بيش از 66 طرح پاكسازی نقاط آلوده را به مرحله اجرا گذاشته است.

فرمانده انتظامی زنجان با بيان اين كه پليس بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان مي باشد،اظهار کرد:مردم می توانند در صورت مشاهده موارد مشكوك سريعا با فوريت های پليسی 110 ارتباط برقرار كنند تا با مشاركت شهروندان امنيت پايدار در جامعه را برقرار كنيم.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: پاکسازی ، جرم خیز ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.