ایلام؛

سنجش 9هزار نوآموز ایلامی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام از اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان برای 9هزار نفر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید محمد موسوی اعلام کرد: این طرح از 24 خرداد ماه امسال به مدت 2ماه در 14پایگاه سنجش استان به اجرا درمی آید.
موسوی اضافه کرد: در اجرای این طرح نوآموزان دختر و پسر در زمینه های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، مراقبت های بهداشتی و پزشکی در 14پایگاه پایگاه عمومی و یک پایگاه تخصصی در کلیه شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.
وی افزود: این طرح با بکارگیری 110 نفر شامل آزماینده بینایی، آزماینده شنوایی، تحصیلی و مسئول پایگاه و منشی مراقب بهداشت و پزشک به اجرا خواهد شد.
موسوی  با بیان اینکه این طرح امسال برای دومین سال متوالی با استفاده از سامانه تشخیص بصورت رایانه‌ای و در مدارس محل ثبت نام انجام می‌شود گفت: اولیا نوآموزان باید با ارائه مدارک لازم به مدرسه محل سکونت برای درخواست نوبت برای سنجش اقدام کنند.
وی هدف از اجرای این طرح را کمک به بهبود کیفی سطح آموزش و یادگیری نو آموزان و همچنین سلامت روانی و جسمانی آنان به منظور استفاده در برنامه ریزی آموزشی و بهداشتی متناسب با استعداد کودکان برشمرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، سنجش ، نوآموز ، 9هزارنفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.