ارومیه؛

اشتغال و خودکفایی افراد تحت پوشش از مهمترین اهداف کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: اشتغال و خودکفایی افراد تحت پوشش از مهمترین اهداف کمیته امداد است.

حسین زاده در گفتگو با    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   بااشاره به اینکه بر اینکه 133 هزار نفر نیازمند در قالب 68 هزارو 237 خانوار دراستان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، گفت: اشتغال و خودکفایی افراد تحت پوشش از مهمترین اهداف کمیته امداد است که باید با مشارکت و حمایت از مددجویان در جهت خودکفا شدن آنها در جامعه تلاش کرد.

وی تعداد34 مرکز نیکوکاری در سطح استان را 34 مرکز عنوان کرد و افزود: در دو ماهه اول سال جاری 10 میلیارد و 206 میلیون ریال و در سال گذشته 80 میلیارد ریال مساعدت نقدی و غیر نقدی توسط این مراکز جمع آوری و در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

حسین زاده افزود: نبود مسکن مناسب،نیاز به تهیه جهیزیه،نیازهای درمانی و معیشتی از مهمترین مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت این نهاد افزود: سال گذشته 4 هزار و 11 مددجوی تحت حمایت از طرح خود اشتغالی در استان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.