لرستان؛

تعویض۴۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهرستان بروجرد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد از تعویض ۴۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سطح این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ غیاثوند گفت: با هدف نظارت بیشتر بر مواردی همچون رعایت نرخ قیمت ها، اعتبار کارت تردد رانندگان، تعیین صلاحیت رانندگان و نصب آرم و علائم و تابلوهای یکسان، ساماندهی آژانس‌های تلفنی به سازمان تاکسیرانی واگذار شد.

وی افزود: هم اکنون حدود ۲۰۰ آژانس در سطح شهر بروجرد کار جابجایی مسافران را به صورت درون شهری و برون شهری بر عهده دارند که از تیرماه امسال با نظارت مستقیم این سازمان کنترل و نظارت می شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد افزود: در حال حاضر حدود ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی کار جابجایی مسافران درون شهری را به عهده دارند که از این تعداد۸۰۰ دستگاه تاکسی خطی و ۹۰۰ دستگاه تاکسی به صورت گردشی در سطح شهر به مردم خدمات رسانی می کنند.

غیاثوند از ثبت نام ۴۰۰ دستگاه خودرو فرسوده برای تعویض خبر داد و افزود: در طرح جایگزین، خودروهای سمند و پژو جایگزین خودروهای نظیر پیکان و پرایدهای از رده خارج خواهد شد.

وی ارائه خدمات مطلوب به مسافران درون شهری را وظیفه سازمان برشمرد و گفت: نظارت بر نرخ کرایه، صدور کارت اعتبار تردد و صلاحیت راننگان و همچنین نطارت بر کیفیت و کمیت تاکسی ها بر عهده این سازمان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.