اهواز؛

رویای شیشه ای شکست

سربازان گمنام امام زمان (عج) از انتقال یک محموله مواد مخدر از یكی از استان های غربی كشور به خوزستان مطلع شدند و با تلاش فراوان محموله را توقیف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار كرد:‌ ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با همكاری و تبادل اخبار با سربازان گمنام امام زمان (عج) از انتقال یک محموله مواد مخدر از یكی از استان های غربی كشور به خوزستان مطلع شدند كه بلافاصله موضوع را به صورت ویژه به منظور كشف مواد مخدر در دستور كار قرار دادند.

سرهنگ سید محمد صالحی افزود: ماموران پس از ساعت ها تلاش یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در حد فاصل شهر الهایی نرسیده به پلیس راه اهواز ـ اندیمشک توقیف كردند كه در این زمینه دو سوداگر مرگ به هویت های (م. ک) و (الف. ر) دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان بیان كرد: ماموران در بازرسی تخصصی از خودرو مقدار ۹ كیلو و ۹۲۰ گرم ماده مخدر روانگردان شیسشه كه به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را كشف كردند.

وی عنوان كرد: دو سوداگر مرگ دستگیر شده پس از تشكیل پرونده به همراه مستندات قانونی به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.