اهواز؛

تاکید خبیر بر تهیه گزارش دقیق از وضعیت یادمان‌های دفاع مقدس

حاضر نشدن برخی از اعضای شورا در جلسه جای گلایه دارد و باید در خصوص عدم حضور خود توضیح ارایه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرج‌‌الله خبیر در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که امروز (22 خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: حاضر نشدن برخی از اعضای شورا در جلسه جای گلایه دارد و باید در خصوص عدم حضور خود توضیح ارایه کنند.

وی با بیان این‌که تشکیل منظم جلسات شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: هر کدام از کمیته‌های تخصصی شورا که به دنبال برپایی جلسه هستند و با عدم استقبال دستگاه‌های اجرایی مواجه شدند، آن دستگاه‌ها باید مورد بازخواست قرار گیرند.

 سرپرست استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم تلاش در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: باید به هر شکلی که باشد تمام آثار دوران دفاع مقدس حفظ شود. نمی‌‌توان از ارزش‌های دوران دفاع مقدس گذر کرد و حفظ این ارزش‌ها باید تداوم پیدا کند.

خبیر عنوان کرد: ارزش‌های دوران دفاع مقدس باید حفظ و نشر پیدا کند و تلاش شود که این ارزش‌ها در جامعه گسترش یابد. تاریخ دوران دفاع مقدس نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا این وقایع، مستند شوند.

وی با اشاره به وضعیت یادمان‌های دفاع مقدس گفت: باید گزارش دقیقی از وضعیت یادمان‌های شهدای دفاع مقدس در استان خوزستان تهیه شود و مشخص شود که بهبود وضعیت یادمان‌های شهدا و تکمیل آن‌ها به چه میزان بودجه و اعتبار نیاز دارد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.