لطفی: هیچ قراردادی با سایپا امضا نکرده ام

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: با سایپا مذاکرات خوبی داشته ام اما تاکنون هیچ قراردادی امضا نکرده ام.

سعید لطفی در گفت و گو با  خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیوستن به تیم فوتبال سایپا، گفت:تاکنون هیچ قراردادی با سایپا امضا نکرده ام و تنها صحبت های اولیه را انجام داده ام. صبح امروز با فرکی و درویش جلسه مفصلی داشتم و شرایطم را گفتم. فقط بخشی از جزئیات باقی مانده که در صورت فراهم شدن این شرایط به احتمال فراوان با سایپا قرارداد می بندم.

وی افزود:  از 2 تیم دیگر هم پیشنهاد دارم اما مذاکراتم با سایپا جدی شده و  اولویتم این تیم است. به احتمال فراوان در روزهای آتی با سلیپا به توافق می رسم.

وی درباره مطالبات خود از این باشگاه، بیان کرد: باور کنید اگر  نفت مانند چند سال قبل وضعیت خوبی داشت، بیشتر بازیکنانی که از این تیم جدا شدند  در نفت به بازی خود ادامه می دادند اما باور کنید هم اکنون هیچ کس در این باشگاه به فکر بازیکنان نیست. به هر حال صبر بازیکن هم حدی دارد و ما نمی توانیم تا ابد منتظر نفت بمانیم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در پایان اظهار کرد: صلاح نیست در فصل نقل و انتقالات بیشتر از این منتظر باشگاه نفت بمانم. به همین دلیل تا یکی 2 روز دیگر قراردادم را با تیم جدیدم به امضا می رسانم و با خیال راحت، برای لیگ شانزدهم آماده می شوم. قرار بود چهار پنج روز پس از پایان لیگ برتر مطالبات بازیکنان پرداخت شود اما با وجود گذشت پنج هفته از لیگ پانزدهم، هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار