عبدالهی :استقلال از نقل و انتقالات عقب نخواهد ماند

دستیار ویژه مدیر عامل باشگاه استقلال گفت :به طور حتم با تلاش مسئولان باشگاه ،تیم از نقل و انتقالات عقب نخواهند ماند و بازیکنان مدنظر جذب خواهند شد .

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت:خوشبختانه توانستیم تا به اینجای کار بازیکنان خوبی را جذب کنیم و به طور حتم مسئولان باشگاه درصدد هستند تا نیاز های سرمربی تیم را برطرف کنند و باید بگویم که مسئولان هر روز با بازیکنان مدنظر در حال مذاکره هستند و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

وی ادامه داد :به طور حتم هواداران مطمئن باشند که مسئولان باشگاه انجام هر کاری را برای جذب بازیکنان مدنظر سرمربی در دستور کار قرار می دهند و قرار است در ابتدا بازیکنان داخلی جذب و سپس در صورت نیاز جذب بازیکنان خارجی صورت بگیرد .

دستیار ویژه افشارزاده در پایان خاطر نشان کرد:باید بگویم با تلاش مسئولان باشگاه استقلال از نقل و انتقالات عقب نخواهد ماند و در روزهای آتی بهترین بازیکنان مدنظر سرمربی جذب تیم خواهند شد . در هر صورت بازیکنان خوبی در لیست منصوریان قرار دارند که هر لحظه مسئولان به فکر جذب آنها برای تیم خواهند بود . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار