ساری،

خروج ایران از متقاضیان میزبانی مسابقات ناشنوایان آسیا

ایران از فهرست میزبانی مسابقات ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه خارج شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس ایرانی کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه گفت: به علت محدودیت حضور ورزشکاران زن دربرخی رشته ها ؛ ایران میزبان نخستین دوره مسابقات ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در سال 2019 نخواهد بود.

محمد پرگر با بیان اینکه میزبان نهایی این دوره از رقابت ها 6 ماه دیگر با حضور 32 عضو رسمی این کنفدراسیون در مالزی انتخاب می شود افزود: وزارت ورزش وجوانان ایران آمادگی میزبانی این مسابقات را نداشت و حمایتی هم نکرد.

رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه افزود: تایلند ، مالزی و استرالیا جدی ترین گزینه میزبانی این رقابت ها هستند.

پرگر گفت: سه تیم ایران، عربستان و ژاپن به عنوان نمایندگان آسیا و اقیانوسیه در مسابقات جام جهانی فوتبال ناشنوایان که از اول تیر در کشور ایتالیا برگزار می شود حضور دارند.

وی با بیان اینکه این کنفدراسیون حمایت همه جانبه خود را برای موفقیت بیشتر نمایندگانش در مسابقات جهانی پیش رو خواهد کرد ، افزود: برای نخستین بار مقر دائمی کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه درشهر کوالالامپور مالزی راه اندازی شد و بزودی با فعال شدن سایت اطلاع رسانی آن، تمامی برنامه ها، اخبار و فعالیت های مربوط به ورزش ناشنوایان کشورهای عضو بروز رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار