مدير كل امور تربيت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح حياط پويا به دليل هماهنگی با شرايط مدرسه و محوريت دانش آموزان موفق عمل كرده است.

حسين بابويي مدير كل امور تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص استقبال ويژه از طرح حياط پويا در مدارس اظهار داشت: طرح هاي مختلفي از المپيادها و كانون هاي درون مدرسه اي و برون مدرسه اي براي دانش آموزان در مدارس تدوين شده كه طرح حياط پويا بيشتر از ساير طرح ها با استقبال رو به رو شده است.

مدير كل امور تربيت بدني با اشاره به موفقيت طرح حياط پويا عنوان كرد:اين طرح به دليل منطبق بودن با شرايط مدرسه و عدم نياز به تجهيزات سنگين و همچنين تناسب بين رده‌هاي سني  و جنسيتي دانش آموزان موفق تر عمل كرد.

وي تصريح كرد:حياط پويا طرحي است كه با شرايط مختل تاريخی و فرهنگی منطبق شده و بازي های محلی و بومی را شامل مي شود همچنين با توجه به امكانات، تجهيزات و منابع موجود در مدارس تدوين شده است.

بابويی بيان كرد: المپيادهاي ورزشی بالغ بر ٤ ميليون دانش آموز را تحت پوشش قرار داده كه با چارچوب های داخل مدرسه و محوريت دانش آموزان هماهنگ است.

گفتنی است طرح حياط پويا از سال گذشته در مدارس اجرا شد و با توجه به اين كه امكانات زيادي براي انجام آن نياز نيست با استقبال خوبي از سوي دانش آموزان رو به رو شد و براي سال تحصيلي آينده نيز كيفيت بخشي به اين فعاليت ها در حوزه تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش در دستور كار قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.