کرمان؛

قاچاقچیان گذری در دام پلیس نرماشیر

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان "نرماشير" از كشف 213 كيلو گرم ترياك خبر داد و گفت: در اين عمليات يك قاچاقچي دستگير و دو دستگاه خودرو نيز توقيف شد.

قاچاقچیان گذری در دام پلیس نرماشیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرگرد عيسي اميري  گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشير با تلاش اطلاعاتي گسترده اي كه طي چند شبانه روز صورت گرفت، از انتقال محموله موادمخدر از استان هاي شرقي به استان هاي مركزي كشور از طريق كرمان با خبر شدند.

وي ادامه داد: پس از ورود قاچاقچيان به استان سرانجام پليس شهرستان نرماشير محل دپوي محموله مواد مخدر را شناسايي و در عمليات مشترك با پليس مبارزه با مواد مخدر استان دستگيري قاچاقچيان را طرح ريزي كرد.

سرگرد اميري افزود: از اين رو در عملياتي ضربتي ماموران مخفيگاه را محاصره كردند و در بازرسي از منزل توانستند تعداد 24 كيسه مواد مخدر از نوع ترياك به وزن 213 كيلو گرم را كشف كنند.

اميري تعداد قاچاقچيان دستگير شده در اين عمليات را يك نفر ذكر كرد و گفت: ماموران دو دستگاه خودرو را توقيف كردند و تلاش براي دستگيري ديگر اعضاي اين باند ادامه دارد.

جانشين فرمانده انتظامي نرماشير  بر مبارزه قاطع پليس با سوداگران مرگ تاكيد و به عموم مردم توصيه كرد: به محض اطلاع از فعاليت مشكوك افراد مرتبط با مواد مخدر سريعا مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهيد
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.