در صحن علنی شورای شهر؛

طلب دولت به شهرداری تنها برای شهر است/ اعضای شورا نگاه شخصی نداشته باشند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌بدون شک بدهی دولت به شهرداری تهران طلب شهر است و باید پرداخت شود.

طلب دولت به شهرداری تنها برای شهر است/ اعضای شورا نگاه شخصی نداشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پیرهادی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پی گزارش علیرضا دبیر مبنی بر میزان مطالبات شهرداری تهران از دولت اظهار داشت: اعضای شورا باید در خصوص قسمی که در ابتدای شروع شورای چهارم خورده‌اند پابرجا بمانند و به حق و حقوق مردم و همچنین تکلیف شهر عمل کنند. 

وی با بیان اینکه نباید نسبت به برخی از مسائل نگاه شخصی داشته باشیم افزود: طلب شهرداری تهران از دولت طلب شهر بوده به همین دلیل هر نهادی که به شهرداری تهران بدهی دارد باید آن را پرداخت کند. 

پیرهادی با بیان اینکه  پیگیری بدهی دولت و سایر نهادها به شهرداری تهران باید جزو خطوط قرمز شورا باشد تصریح کرد: شورای شهر باید حق مردم را از سایر ارگان‌ها طلب کند و همچنین نسبت به آن تعصب داشته باشد. 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به رقم 14 هزار میلیارد تومانی بدهی دولت به شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: بدون تردید این میزان بدهی می تواند یک سوم خطوط متروی فعلی را افزایش دهد. 

پیرهادی اضافه کرد: شورای شهر باید مطالبات شهر را به صورت جدی پیگیری کنند، چرا که این بدهی‌ها حق شهر و شهروندان است و باید نسبت به آن پیگیری‌های لازم انجام شود. 

وی با بیان اینکه شهرداری تهران زمانی که نمی‌تواند طلب خود را از سایر ارگان‌ها بگیرد مجبور به کسب درآمد از بسیاری از کارهای خود می‌شود، گفت: بدون تردید اگر حقوق قانونی شورا و شهرداری پرداخت نشد نیاز نبود کارهایی که مطلوب نیست را انجام دهیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.