بجنورد؛

برپایی نمایشگاه طرح ضیافت ماه رمضان در بجنورد

نمایشگاه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در بجنورد برپاشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس اتاق اصناف بجنورد گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای برخی از کالاها، نمایشگاه طرح ضیافت ماه رمضان از ۱۶ خردادماه امسال آغاز و به مدت یک هفته در محل سالن ورزشی هلال‌احمر میدان خرمشهر برپا می‌شود.

محمود اسدی هدف از اجرای طرح نمایشگاه ضیافت که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود را تثبیت قیمت‌ و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا از طریق افزایش مراکز عرضه، تأمین و توزیع کالاهای اساسی اعلام کرد.

رئیس اتاق اصناف بجنورد افزود: این نمایشگاه با مشارکت جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف با نظارت اکیپ‌ها بر کیفیت و قیمت کالاها اجرا می‌شود.

اسدی گفت: این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد با ارائه و تأمین تمامی مایحتاج و اقلام اساسی و پرمصرف به‌منظور دسترسی آسان شهروندان می‌پردازد.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه اقلام پروتئینی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، شکر، خرما، لبنیات شیر، پنیر، کره، نان، شیرینی‌ها، زولبیا و بامیه عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف بجنورد تصریح کرد: همچنین با شروع ماه مبارک رمضان برگزاری فروش‌های فوق‌العاده توسط اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عرضه مستقیم اقلام پرمصرف این ایام باقیمت‌های مناسب و جلوگیری از هرگونه کمبود خدمات‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.