تماشاگران ایستاده «شهرداد روحانی» را تشویق کردند

ارکستر سمفونیک و گروه کر تهران برای دومین بار در ١٧ خرداد ماه به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارکستر سمفونیک و گروه کر تهران برای دومین بار در خرداد ماه به اجرای برنامه پرداختند که تمدید این برنامه در ١٧ خرداد به علت استقبال علاقه‌مندان و تمام شدن سریع بلیت های اجرای ارکستر سمفونیک به رهبری شهرداد روحانی در تاریخ ٥ خرداد بوده است.

فضای تالار وحدت به مانند گذشته آرام و با نظم خاصی همراه بود و برنامه بدون تاخیر و رأس ساعت، پس از استقرار نوازنده‌ها بر روی صحنه آغاز شد.

در ادامه روحانی همراه با سولیست پیانو مهیار مرادی وارد صحنه شدند که حضار به احترام آنان ایستاده و تشویقشان کردند.

پس از اجرای کنسرتو پیانو شماره ٢، روحانی رو به حضار بیان کرد: می‌خواهم از کسی دعوت کنم که به روی صحنه بیاید که استاد من و چندین نسل بعد از من بوده‌اند، دلم می خواهد استاد «مصطفی کمال» بیایند و برای ما پیانو بزنند.

پس از نواختن پیانو توسط استاد کمال ٩٢ ساله، گروه باز هم به اجرای برنامه پرداخت.

در بخش دیگر این برنامه وقفه ای برای استراحت و جابه‌جایی صندلی نوازنده ها ایجاد شد که پس از آن گروه کر به آنها اضافه شدند.

در این برنامه، کنسرتو پیانو شماره ٢ (راخمانینف) با همراهی سولیست پیانو (مهیار مرادی)، اورتور اگمونت (بتهوون)، سوییت بیژن و منیژه (حسین دهلوی)، پرنس ایگور (برودین) با رهبری ارکستر شهرداد روحانی و رهبر گروه کر رازمیک اوحانیان اجرا شد.

در ادامه روحانی در حالی که حضار بسیار او را تشویق می کردند گفت: شما اینقدر خوب هستید که ما را مجبور کردید که دو کار دیگر را اجرا کنیم. یکی از آنها «رقص دایره» حشمت سنجری است که در زمان خودشان زحمت بسیاری برای ارکستر کشیدند و دیگری «کارمنا برانا» اثر کارل ارف است.

این اجرا در میان تشویق های بی امان حاضرین و علاقه‌مندان به موسیقی به پایان رسید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار