اهواز؛

طرح تدبر در قرآن اجرایی می شود

با توجه به فرارسیدن ماه مبارك رمضان طرح ملی تدبر در قرآن(تقرب) از سوی مؤسسه قرآنی نورالایمان اهواز در خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مؤسسه قرآنی نورالایمان اهواز اظهار کرد: قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی نورالایمان در طرح ملی تدبر در قرآن(تقرب) شرکت دارند؛ این طرح از سوی مؤسسه تدبر در قرآن مشهد به اجرا درآمده است.

زهرا پورکاوه، با بیان اینکه شیوه آموزش این طرح غیرحضوری است و آزمون آن به صورت اینترنتی برگزار می‌شود، گفت: در این طرح که با محوریت تدبر در آیات قرآن کریم اجرا می‌شود؛ سیاق آیات و ارتباط آنها با یکدیگر و مفاهیم واژگان بیان می‌شود. در سال جاری این طرح بر اساس جزء ۳۰ قرآن کریم اجرا می‌شود.

پورکاوه عنوان کرد: افراد شرکت‌کننده در طرح، بسته آموزشی طرح را شامل درس‌نامه تدبر در قرآن جزء ۳۰ و ۴ حلقه لوح فشرده تدبر ترتیبی جزء ۳۰ اثر حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین الهی‌زاده را از طریق پست دریافت می‌كنند.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالایمان اهواز گفت: علاقه‌مندان آقا و خانم به شركت در این طرح قرآنی باید حداقل دارنده مدرك تحصیلی دیپلم باشند. شركت‌كنندگان در این طرح كه موفق به دریافت مدرك كشوری شوند در اولویت حضور در دوره تربیت مربی تدبر در قرآن به میزبانی مشهد قرار دارند.

وی افزود: شركت‌كنندگان در طرح ملی تدبر در قرآن(تقرب) تنها هزینه ارسال بسته آموزشی به مبلغ ۱۳ هزار تومان را پرداخت می‌كنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.