اهواز؛

برگزاری نمايشگاه قرآن و عترت اهواز دهه دوم ماه رمضان

دهمين دوره نمايشگاه قرآن و عترت اهواز امسال، دهه دوم ماه رمضان و در محل نمايشگاه بين‌المللی اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان عنوان كرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، زمان و مکان برگزاری نمایشگاه قرآن در اهواز تعیین شد؛ بر اين اساس نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، دهه دوم ماه مبارک رمضان و در نمایشگاه‌ بينالمللی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

سید کریم موسوی، با تصریح به وجود محدودیت‌های مالی در زمينه برپایی نمايشگاه امسال قرآن افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با جدیت پیگیر برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارك است.

موسوی با اشاره به فعال‌سازی مؤسسات در برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: هر یک از بخش‌های نمايشگاه مثل كتاب، کودک، نرم‌افزار و ... به مؤسسات قرآنی استان که در این زمینه‌ها تخصص و فعالیت دارند، واگذار خواهند شد و مؤسسه غدیر خوزستان به صورت محوری برنامههای نمایشگاه را پيگيری می‌کند. اداره‌کل به عنوان ناظر و بازوی هماهنگ کننده در زمینه تهیه امکانات لازم را بر عهده خواهد داشت.

امسال دهمين دوره نمايشگاه قرآن و عترت در اهواز برگزار می شود. در سالهای گذشته موزه هنرهای معاصر اهواز ميزبان نمايشگاه قرآن در ايام ماه رمضان بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.