قم؛

رقابت تنیسور قم با ملی‌پوشان مطرح در جام رمضان کشور

تنیسور استان قم از امروز در تلاش برای کسب عناوین برتر رقابت‌های تنیس جام رمضان قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، رقابت‌های تنیس جام رمضان قهرمانی کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس با حضور چهره‌های مطرح این رشته ورزشی در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و تمام تنیسورهای مطرح ایران در این جام حضور دارند.

فدراسیون تنیس برای برگزاری مطلوب و با کیفیت این دوره از مسابقات تنیس جام رمضان قهرمانی ایران، جایزه‌ای 150 میلیون ریالی برای این پیکارها در نظر گرفته و تنیس‌بازان شرکت کننده در آن از امشب تلاش خود را برای کسب عناوین برتر این جام و جوایز نقدی رسما آغاز می‌کنند.

رقابت‌های جام رمضان تنیس کشور به میزبانی باشگاه تنیس انقلاب تهران برگزار می‌شود و به نمایندگی از تنیس‌بازان استان قم، امیرحسین بادی چهره شاخص چند سال اخیر این رشته و عضو فعلی تیم ملی تنیس رده سنی بزرگسالان کشورمان در این جام حضور می‌یابد.

رقابت برای رسیدن به جایزه 150 میلیون ریالی جام رمضان تنیس ایران در باشگاه تنیس انقلاب بین 16 تنیسور رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر تا بیست و یکم خرداد ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

با برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان این رقابت‌ها از امروز با حضور انوشا شاه‌قلی، محمدبهروز کارگران، امید سوری، شاهین خالدان، حمیدرضا نداف، حمید آل‌یاسین، معین محمدی، امیروالا معدنچی، محسن حسین‌زاده، آرش سوری و شهاب حسنی به انجام خواهد رسید.

یکی از تنیسورهای مطرح حاضر در این دوره از مسابقات جام رمضان تنیس کشور امیرحسین بادی نماینده تنیس استان قم است که به همراه آرمین رستمی، رضا کوهستانی، سالار سرایدارپور و اصلان منتخب برای دست‌یابی به جایزه نقدی با حریفان خود پیکار خواهد کرد.

در حالی که این رقابت‌ها با سرداوری سامان حسنی داور نشان برنز کشورمان در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود، امیرحسین بادی بعد از درخشش در دو رقابت معتبر سال جاری تنیس ایران یعنی جایزه بزرگ بزرگسالان کشور و جشنواره بزرگ تنیس زیر 18 سال ایران برای کسب سومین موفقیت متوالی خود تلاش می‌کند.

بادی در رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس ایران که همانند جام رمضان با حضور چهره‌های شاخص و مطرح تنیس ایران در فروردین ماه به انجام رسید در بخش انفرادی تا مرحله یک هشتم نهایی بالا آمد اما در سد تنیس‌باز مطرحی همچون انوشا شاه‌قلی عضو چند سال اخیر تیم ملی تنیس ایران گیر کرد و نتوانست به مرحله بالاتر برود.

این تنیسور مطرح و خوش‌آتیه استان قم در همین رقابت‌ها به کار خود در بخش دوبل ادامه داد و در نهایت موفق به کسب مقام سوم شد، ضمن اینکه بعد از مسابقات جایزه بزرگ تنیس ایران به رقابت‌های جشنواره بزرگ تنیس زیر 18 سال کشور رفت و در آن رقابت‌ها نیز رتبه نخست بخش انفرادی و مقام قهرمانی بخش دوبل به اتفاق دیگر تنیسور استان قم یعنی مهدی آدابی را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: قم ، رقابت ، تنیسور ، جام رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.