تبریز؛

بهره برداری از پل میدان معلم درشهرستان بناب تا پایان سال جاری

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: پل میدان معلم بناب بعلت واقع شدن در مسیر مواصلاتی چند استان جزو اولویت دارترین پروژه های شرکت ساخت و توسعه می باشد که در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛توحید اخلاقی در جلسه شورای مسکن بناب علت به بهره برداری نرسیدن پل روستای روشت را عدم تملک رمپ های آن اعلام کرد وافزود: هشت و نیم کیلومتر از 70 کیلومتر جاده بناب – نقده توسط آذربایجان شرقی اجراء شده و امیدواریم استان آذربایجانشرقی نیز نسبت به شروع عملیات اجرائی اقدام کنند .

مدیر کل راه و شهرسازی تنها راه نجات شهرک ولی عصر ( عج ) بناب را تحویل آن به شهرداری دانست و گفت: متاسفانه این شهرک بعلت عدم جا نمایی مناسب و بدون مطالعات ژئوفیزیک و خاک احداث شده و ساکنین با مشکلات عدیده از جمله دفع فاضلاب مواجه هستند.

اخلاقی افزود: اجرای فاضلاب این شهرک که مشکل اصلی اهالی است نیازمند هزینه های گزاف می باشد ولی برای رفاه مردم ملزم به اجرای آن هستیم .

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب استادیوم ورزشی بناب گفت: علیرغم محدودیت های مالی در تلاش هستیم با جذب اعتبارات مناسب نسبت به احداث چمن مصنوعی این استادیوم اقدام کنیم .

مدیر کل راه و شهر سازی استان از شهرستان بناب بعنوان یکی از شهرهای پیشرو در آسفالت ریزی جاده های روستایی یاد کرد و گفت : صد در صد جاده های روستایی بناب آسفالت ریزی شده و از بابت روکش آسفالت جاده های بناب – مراغه ، بناب ملکان و بناب- عجب شیر خبرهای خوشی برای مردم داریم.

فرماندار بناب نیز در جلسه شورای مسکن بناب بر اتمام پروژه های پل میدان معلم، پل روستای زاوشت، ترمیم آسفالت جاد های بناب به ملکان ،مراغه و عجب شیر، تامین روشنائی جاده های بناب به شهرهای همجوار، تکمیل جاده بناب – نقده ، تکمیل استادیو م ورزشی و حل کامل مشکلات شهرک ولی عصر بناب بخصوص اجرای شبکه فاضلاب را از مطالبات جدی مردم بناب اعلام کرد .

فرج الهی با اشاره به اینکه داستان پل میدان معلم به نقل محافل تبدیل شده است گفت: این پروژه از سال 91 آغاز و تا کنون برای احداث آن 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار بناب از تخصیص 70 میلیارد ریال برای روکش آسفالت جاده های بناب – ملکان ، بناب- مراغه و بناب -عجب شیر خبرداد گفت: امسال تامین روشنائی جاده بناب- عجب شیر نیز با 15 میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد .

فرج الهی بر لزوم اجرای جاده بناب - نقده از سمت استان آذربایجان غربی تاکید کرد و افزود: پیمانکار این جاده علیرغم کمبود منابع مالی با جدیدیت کار می کند و اتمام آن حداقل باعث تبادل ارتباط بین روستاهای بناب و ملکان خواهد شد .

وی تحویل شهرک ولی عصر به شهرداری را تنها راه نجات این شهرک برای دریافت خدمات شهری و عمومی اعلام کرد و گفت : این شهرک برای سر ریز جمعیت بناب احداث گردیده و اگر خدمات مطلوبی برای شهروندان ارائه می شد شاهد ایجاد سکونتگاههای غیر رسمی در بناب نبودیم.

فرماندار بناب تصریح کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد تصمیم بر آن شده تا اداره کل راه و شهرسازی بعد از تامین دلیل این شهرک را به شهرداری تحویل نمایند تا دغدغه مردم از بابت خدمات عمومی راحت شود.

فرج الهی عدم وجود فاضلاب را از مشکلات جدید ساکنین شهرک ولی عصر اعلام و خواستار توجه جدی مسئولین به رفع مشکلات آن شد .

فرماندار بناب با اشاره به حضور تنی چند از ساکنین شهرک در مقابل فرماندار گفت: این اهالی خواسته های بحقی دارند که باید مورد توجه قرار گرفته و حل شود .


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.