اهواز؛

آموزش ICDL برای اولین بار در سازمان دانش آموزی خوزستان

تابستان امسال برای اولین‌بار دوره آموزشی ICDL (International Computer Driving License) در سازمان دانش‌آموزی برگزار خواهد شد و در حال حاضر امکانات لازم برای برگزاری این دوره در سازمان دانش‌آموزی و مدارس داوطلب فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون سازمان دانش‌آموزی خوزستان برنامه‌های ویژه این سازمان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستان را تشریح کرد.

زاهد احمدی در خصوص دوره های تدارک دیده شد برای اوقات فراغت دانش آموزان از طرف سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: تابستان امسال برای اولین‌بار دوره آموزشی ICDL (International Computer Driving License) در سازمان دانش‌آموزی برگزار خواهد شد و در حال حاضر امکانات لازم برای برگزاری این دوره در سازمان دانش‌آموزی و مدارس داوطلب فراهم شده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان علاقه‌مند سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم می‌توانند با هزینه بسیار پایین در این دوره حضور یابند؛ البته سطح این دوره متناسب با پایه و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان متفاوت خواهد بود.

معاون سازمان دانش‌آموزی خوزستان افزود: این دوره آموزشی به 2 شکل حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود و در دوره غیرحضوری مطالب در قالب CD به دانش‌آموز ارائه می‌شود و هزینه دوره نیز متناسب با نوع آن متفاوت خواهد بود. همچنین در پایان دوره با برگزاری آزمون جامع پایانی در صورت قبولی به دانش‌آموز مدرک ICDL با استاندارد جهانی به آن ها داده می شود.

احمدی با اشاره به دیگر برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در تابستان، خاطرنشان کرد: همچنین بعد از ماه مبارک رمضان چهارمین مرحله اعزام دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها به عتبات عالیات تا پایان شهریورماه انجام خواهد شد؛ ثبت‌نام  این کاروان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و متقاضیان باید جهت ثبت‌نام به صورت حضوری به دفاتر سازمان دانش‌آموزی در مناطق چهل‌گانه استان مراجعه کنند. پیش‌بینی ما این است که در این دوره حدود 70 کاروان به عتبات عالیات اعزام کنیم.

وی با بیان این‌که در سال‌های اخیر برخی دانش‌آموزان مدارس فنی و حرفه‌ای دوره کارورزی خود را در سازمان دانش‌آموزی می‌گذرانند، گفت: با توجه به این موضوع امسال تصمیم بر آن شد که برای این دانش‌آموزان در کنار دوره‌ی کارورزی آموزش‌هایی مانند امداد و نجات، کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی با حضور مدرسان برجسته استان برگزار شود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار