اهواز؛

طنین‌انداز شدن صوت قرآن در فضای بوستان شوشتر

با شروع ماه مبارک رمضان و به همت مؤسسه قرآن و عترت مشکات‌النور شوشتر آیین‌ جزءخوانی به مدت سی شب در بوستان شوشتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مؤسسه قرآن و عترت مشکات النور، با توجه به فرارسیدن ماه نزول قرآن و توجه بیشتر به فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: مؤسسه مشکات النور برای نخستین بار در شب‌های ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری آیین جزءخوانی قرآن کریم در فضای بوستان‌ این شهرستان كرده است.

سیده مریم موسوی‌زاده،  زمان اجری این مراسم را شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ اعلام کرد و افزود: اجرای این مراسم در این فضا امکان حضور وسیع مخاطبان را فراهم می‌آورد.

موسوی‌زاده هدف اصلی از اجرای این مراسم را جذب جوانان به کلام وحی و فعالیت‌های قرآنی دانست و افزود: با طنین‌انداز شدن صوت قرآن در یک محیط مفرح و با طراوت این کتاب آسمانی در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد و نوای روح‌بخش آن به گوش همگان می‌رسد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت مشکات النور شهرستان شوشتر گفت: قاریان این مراسم مربیان قرآنی مؤسسه هستند که در این مراسم به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، این مؤسسه در راستای دستگیری از محرومان و نیازمندان کم برخوردار با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین و نیکوکاران کرده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.