شیراز؛

تدابیر پلیس فارس در ماه مبارک رمضان

تدابیر معاون عملیات فرماندهی انتظامی فارس در تأمین نظم و امنیت شهروندان در ماه مبارک رمضان و مراسم های این ماه پرخیر و بركت تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مردم استان فارس، همگام با دیگر مردم کشور، پس از پشت سر گذاشتن ماه های پر خیر و برکت رجب و شعبان به استقبال ماه رمضان، ماه پاکی، آزادی و آزادگی  می روند.
سرهنگ بهادر اسماعیلی این ماه را فرصت مناسبی برای رهایی از قید و بندهایی که بر اثر گناه انسان را اسیر خود کرده است برشمرد و افزود: آن چه بر عظمت این ماه افزوده و دل های مؤمنان را نیز با خود همراه کرده، نزول قرآن کریم بر پیامبر  اعظم (ص) و قرار گرفتن شب های قدر در این ماه است.
وی اظهار كرد: بر اساس تقویم، ماه مبارک رمضان سال 1437 هجری قمری  از روز سه شنبه 18 خردادماه شروع و تاریخ های چهارم، ششم و هشتم تیرماه نیز مصادف با لیالی قدر است و راهپیمایی دشمن شکن روزجهانی قدس در روز جمعه 11 تیرماه همگام با سایر آزادی خواهان جهان برگزار و روز چهارشنبه 16 تیرماه نیز  اولین روز ماه شوال و عید پربرکت و سعید فطر خواهد بود.
سرهنگ اسماعیلی بیان كرد: در این ایام و در این مراسم ها، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس در راستای انجام مأموریت های خود با هدف ایجاد فضایی امن توأم با آرامش برای هموطنان، تدابیری را اندیشیده تا شهروندان بتوانند در كمال نظم و امنیت به اجرای مراسم و عبادت در این ماه پرخیر و بركت بپردازند.
وی خاطر نشان كرد: این اقدامات در راستای پیشگیری و برخورد مناسب با جرائم مرتبط با ماه مبارک رمضان به ویژه روزه خواری در انظار عمومی، برنامه ریزی برای روان سازی و تسهیل در آمد و شد در ساعات پایانی روز و محیط پیرامونی محل های برگزاری مراسم های مذهبی، اتخاذ شده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: تمهیدات ویژه امنیتی، انتظامی و شد آمدی در ایام خاص، پوشش محل های هدف و جرم خیز با افزایش گشت های انتظامی و سایر اقدامات اطلاعاتی امنیتی از دیگر تدابیر معاونت عملیات پلیس فارس در راستای تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تدابیر ، پلیس ، ماه ، رمضان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار