برخورد پلیس با هنجارشکنان درماه رمضان

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت:پلیس با هنجارشکنان ماه رمضان در این استان برخورد قاطع خواهد کرد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ غلامعباس غلامزاده افزود: برای تامین نظم و امنیت آیین های ماه مبارک رمضان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل دارد.

وی دستگیری مجرمان و برخورد قاطع پلیس در مبارزه با هنجارشکنان ماه رمضان را از خواسته های به حق مردم در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی شدید تر و قوی تر از گذشته در این ماه انجام خواهد شد.
 
وی از مردم و افرادی که به دلیل مسافرت، بیماری و عوامل دیگر قادر به روزه گرفتن نیستند خواست تا از هرگونه اعمال و رفتاری که دلالت و تظاهر به روزه خواری باشد مانند خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات پرهیز کرده و ضمن احترام به حقوق سایر شهروندان حرمت این ماه را نیز حفظ کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد برخورد با بدحجابی ، روزه خواری ومقابله جدی با اخلال گران نظم و امنیت را از مهمترین مصادیق طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماه رمضان ذکر کرد.

وی از همه دستگاه های اجرایی به ویژه متولیان امور فرهنگی استان خواست تا نیروی انتظامی را در این راستا بیش از پیش حمایت کنند.

غلامزاده به نظارت و کنترل اماکن عمومی و واحدهای صنفی ارایه دهنده خدمات به مسافران و گردشگران اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با صنف های متخلف برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: تنها فروشگاه هایی قادر به عرضه مواد غذایی گرم هستند که دارای مجوز از مراجع قانونی باشند.

غلامزاده افزود: گشت های پلیس در ماه مبارک رمضان بر روند عرضه غذاهای گرم نظارت مداوم خواهد داشت.

استان کهگیلویه و بویراحمد با حدود 700 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد.
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.