گرمسار؛

اعتراف سارق شیشه ای به 13 فقره سرقت در گرمسار

تامین مواد مخدر و رفع مشکلات مالی ، انگیزه متهم برای دستبرد به اموال مردم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار؛فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از شناسایی و دستگیری فرد معتاد به شیشه که از خانه ها و مغازه ها سرقت می کرد خبر داد و گفت : تامین مواد مخدر و رفع مشکلات مالی ، انگیزه متهم برای دستبرد به اموال مردم بود.
سرهنگ غلامحسین پاکدامن گفت: گزارشی از فعالیت های مشکوک جوانی 30 ساله در یکی از روستاهای حوالی گرمسار ، ماموران انتظامی را بر آن داشت صحت و سقم این خبر و سوابق مظنون را بررسی کنند.
وی افزود : فرد معرفی شده اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی داشت و چند ماهی بود که در این روستا ساکن شده بود.
پاکدامن، به کنترل نامحسوس رفت و آمدهای این فرد با برخی مجرمان سابقه دار شهرستان گرمسار اشاره و تصریح کرد : گزارش های دریافتی شک ماموران را تقویت و با هماهنگی مرجع قضایی، عملیات بازرسی از مخفیگاه متهم طرح ریزی شد.
وی با اشاره به دستگیری و کشف مقداری مواد مخدر صنعتی و ابزار آلات مصرف آن از این فرد، به انجام تحقیقات تخصصی این معتاد به ماده مخدر شیشه به انجام 13 فقره انواع سرقت در گرمسار اعتراف کرد.
وی افزود : سارق منازل و مغازه های شهروندان گرمساری در خلوت شبانه و با انگیزه تامین هزینه های اعتیاد و رفع مشکلات مالی خود اقدام به سرقت می کرد .
پاکدامن، سهل انگاری در تجهیز اماکن و منازل به وسایل ایمنی مانند حفاظ و قفل مناسب و سامانه های ضد سرقت را عامل وقوع بسیاری از این سرقت ها دانست و تاکید کرد : شهروندان می توانند با کمی دقت در نگهداری از اموال خود، از وقوع این گونه حوادث جلوگیری کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: متهم پس از تکمیل پرونده، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات برای دستگیری مالخر این پرونده که یکی از توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر در گرمسار است ، ادامه دارد.
مقابله با سرقت با تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت، یکی از اهداف اصلی نیروی انتظامی در استان سمنان است.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: دستگیری ، گرمسار ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.