پورکیانی: انتقال کولیبالی به سپاهان مشکلی ندارد

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: پیوستن موسی کولیبالی به سپاهان مشکلی ندارد زیرا عقد قرارداد این بازیکن با سپاهان در اهواز انجام شده است.

علی پورکیانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره پیوستن کولیبالی به سپاهان اظهار کرد: من پیوستن این بازیکن به سپاهان را به خودش و ویسی تبریک می گویم و امیدوارم بتواننددر کنار یکدیگر نتایج خوبی را کسب کنند. موسی پروانه کارش را از استان خوزستان گرفته و چون از اتباع بیگانه محسوب می شود نباید به دلایل امنیتی از این استان خارج شود.
 
وی افزود: البته پس از عقد قرارداد متوجه شدم که قرارداد ویسی و کولیبالی در اهواز امضا شده و به همین دلیل مشکلی ندارد ، بازهم برای او آرزوی موفقیت می کنم و صحبت های گذشته ام نیز متاسف هستم.
 
پورکیانی درباره اعتراضش به پیوستن خسوس به گسترش فولاد گفت : این کار تبریزی ها ناجوانمردانه بود که بدون اطلاع ما و در زمان مسابقات با این بازیکن مذاکره کردند ، در هر صورت به شکلی بد قرارداد این بازیکن با گسترش فولاد امضا شده و دیگر کاری از دست ما برنمی آید اما امیدوارم دیگر این اتفاق ها در فوتبال کشورمان رخ ندهد.
 
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان بیان کرد: یک مدافع به عنوان حسین بازیاری که با ایرانجوان قرارداد دارد را در نظر داریم اما حرفه ای عمل می کنیم و با باشگاهش صحبت می کنیم تا اگر شرایط مساعد بود، این بازیکن را جذب کنیم.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار