موسیقی فیلم «ناردون» در اوکراین ضبط می‌شود

ناردون اثر متفاوت فریدون حسن‌پور در مرحله صداگذاری به سر می‌برد.

موسیقی فیلم «ناردون» در اوکراین ضبط می‌شودمنصور سهراب‌پور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ناردون» در خصوص اتمام مراحل ساخت این اثر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلم سینمایی «ناردون» در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی است که قسمتی از موسیقی در اوکراین و بخش‌هایی از آن هم در ایران ساخته می‌شود و یک موسیقی تلفیقی را ما برای این اثر در نظر گرفتیم.
 
وی افزود: موسیقی‌های گیلانی هم در «ناردون» به کار رفته و ترانه‌های قدیمی محلی بازخوانی شده است و حال و هوای خوبی به فیلم داده است.

وی خاطرنشان کرد: زمان اکران این فیلم هنوز مشخص نشده اما به احتمال زیاد بعد از عید فطر شاهد نمایش آن در سینماها خواهیم بود. 

گفتنی است؛ «ناردون» مضمونی متفاوت از سایر ساخته‌های فریدون حسن‌پور دارد و فضای آن مفرح است. در خلاصه داستان این اثر آمده  است که خرج عروسی بیشتر است یا عزا، بهتر است عزا رو تو عروسی و عروسی رو تو عزا گرفت که خرجش کمتر شود.

شایان ذکر است که در این اثر سینمایی بازیگرانی چون امین حیایی، مهران غفوریان، مهران رجبی، امیر نوری، لیلا اوتادی، علیرضا مسعودی، ترلان پروانه و جواد رضویان حضور دارند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.