رئیس شعبه 36 دادگاه خبر داد:

تسویه حساب با 10 هزار نفراز شکات پرونده نگین غرب

رئیس شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران از آخرین وضعیت پرونده نگین غرب خبر داد.

تسویه حساب با 10 هزار نفراز شکات پرونده نگین غرب
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر رئیس شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران در حاشیه سفر استانی رئیس قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده نگین غرب، اظهار داشت: این پرونده دارای 15 هزار شاکی است و در حال حاضر با 10 هزار نفر تسویه حساب شده است و حدود 2 هزار واحد نیمه کاره تکمیل شد.

وی افزود: در واقع شکات این پرونده هوا خریداری کرده بودند و در واقع زمینی وجود نداشته به همین دلیل مجبور شدیم به این افراد بگویم اگر می‌خواهید زمین بگیرید 2 تا سه سال زمان نیاز دارد پس بیایید بر اساس قیمت روز ساختمان، پول دریافت کنید.

رئیس شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران بیان داشت: بر همین اساس نرم افزاری تهیه و مطالبات هر فرد محاسبه شد به عنوان مثال شخصی که 100 متر زمین طلب داشت به قیمت روز 245 میلیون تومان دریافت کرد و در کل پرونده هزار میلیارد تومان پول به شکات پرداخت شد.

حجت الاسلام و المسلمین زرگر گفت: یکی از متهمان این پرونده با نام فروغی همکاری خوبی داشت و ما هم با وی خوب کنار آمدیم و در دادگاه تجدید نظر برای این متهم 20 سال زندان در نظر گرفته شد و با آزادی مشروط وی موافقت شد و در حال حاضر او آزاد است اما با دادگاه همکاری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
دستور مقام معظم رهبری در تاریخ 30/2/87 به ایت ا ل.....شاهرودی در رابطه با نگین غرب

به جناب آقای شاهرودی بگویید با همه تاکیدی که بر پیگیری این موضوع و مجازات این دسته مفسد شده ، متاسفانه کار همچنان نا تمام مانده است ، چرا یک مامور امین و قاطع را برای نهایی کردن این پرونده تعیین نمی فرمائید؟
حال بعد از گذشت 9 سال از ان دستور و صدور رای شعبه 29 دادگاه انقلاب مبنی بر جبران ضرر و زیان که بنا به تفسیر ایت ال..املی لاریجانی دادن همان اپارتمان پیش خرید شده است :
5-1 هزار نفر از ملباختگان همچنان با وجود توقیف هزاران میلیارد تومان از اموال متهم بلاتکلیف و اواره اند
2- متهم اصلی پرونده علی رغم محکومیت به 20 سال زندان از مدتها پیش با ادله همکاری خوب با دادگاه مشمول ازادی مشروط شده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار