اهواز؛

سال آینده؛ بهره برداري از فاز نخست کارخانه آلومينيوم مسجد سليمان

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: فاز نخست کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان با سرمايه‌گذاري بنياد مستضعفان سال آينده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهندس محمد سعیدی کیا بیان کرد: كارخانه مذكور سال ها پیش قرار بود احداث شود، ولي به دلیل مشکلات تأمين زمین، ساخت آن به تعویق افتاد.

وي افزود: پروژه آلومینیوم مسجد سليمان در استان خوزستان در ۲ فاز در دست اجرا می باشد.
سعیدی کیا اظهار داشت: اين كارخانه در فاز اول پروفیل را تبدیل به محصولات آلومینیومی می‌کند و در فاز دوم، شمش آلومينيوم به پروفیل تبديل خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اذعان کرد: در حال حاضر حدود ۱۳۰ نفر در این پروژه مشغول به کارند که بیش از ۹۰ درصد آن ها بومی هستند و قطعاً یکی از اهداف احداث این پروژه حل مشکلات بیکاری جوانان منطقه است.

وی با اشاره به مشارکت در ساخت 2 بیمارستان در شهرهای آبادان و اهواز گفت: امسال با کمک بنیاد بخش‌هایی از بیمارستان ابوذر اهواز به بهره برداری می رسد، همچنین ساخت بیمارستان طالقانی 240 تختخوابی آبادان آغاز شده و پیشرفت خوبی دارد.

سعيدي كيا تصریح کرد: کارخانه فولاد نورد خرمشهر و مسجد جامع این شهر هم در حال احداث است که پیش‌بینی می شود تا آبان سال آینده به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.