ساری،

تعالی مدارس با اجرای برنامه مدیریت تعالی

طرح پایش مدیریتی مدارس مازندران در 214 مدرسه مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش مازندران گفت:برنامه مدیریت تعالی از 2 سال پیش برای کیفیت بخشی مدیریت مدارس آغاز شده است و براین اساس 214 مدرسه استان برنامه مدیریت تعالی را در مدارس پیاده سازی کردند.

اسفندیار نظری با بیان اینکه برنامه تعالی مدارس در همه مقاطع تحصیلی اجرا می شود افزود:در اجرای این برنامه مدیریت مدارس براساس سند تحول بنیادین و رعایت اصل کیفیت بخشی استاندارد سازی می شود.

و ی اجرای برنامه های چند گانه و نامنظم را یکی از دلایل مدیریت غیراصولی مدارس عنوان کرد و از اجرای برنامه مدیریت تعالی در همه مدارس استان در مدت 4سال آینده خبر داد.

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش مدیریت تعالی به عنوان طرحی ملی براساس سیاست مدیریتی آموزشگاهی به دانش آموزان کمک می کند تا در مقاطع مختلف تحصیلی به مهارت های شغلی،انسانی و فردی مسلط شوند.

برگزاری گردهمایی کارشناسان و مدیران اجرا کننده طرح تعالی مدارس استان نیز برای تبیین راهبردهای پیاده سازی این شیوه مدیریتی بعدازظهر امروز در دانشگاه فرهنگیان مازندران با حضور ساکی معاون پژوهش دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، مدارس ، برنامه ، مدیریت ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.