امضاء تفاهم نامه بانک تجارت با دانشگاه تهران

معاون اداری مالی دانشگاه تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای در خصوص گسترش تعاملات و همکاری بین بانک تجارت و دانشگاه تهران به امضا رسید.

حسین گلدان ساز معاون اداری مالی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در راستای ترویج و گسترش بانکداری الکترونیک در مراکز علمی و دانشگاهی، بانک تجارت و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران تفاهم نامه ای در خصوص ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به امضا رساندند.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه بانک در صدد آن است تا سطح استاندارد و خدمات‌دهی به مشتریان را افزایش داده است.

گلدان ساز افزود: به موجب این تفاهم نامه بانک تسهیلاتی به اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان ارائه می دهد.

معاون اداری مالی دانشگاه تهران تاکید کرد: بر اساس این تفاهم نامه بانک تجارت موظف به ارائه خدمات بانکی مناسب ، تسهیلات متنوع در بخش های مختلف ، زمینه همکاری در بخش فناوری اطلاعات (آی.تی) ، برگزاری کلاس های آموزشی بانکداری الکترونیک ، صدور انواع کارت های هدیه و خرید، ایجاد شعبه الکترونیکی در داخل محوطه پردیس کیش و نصب دستگاههای A T M ،است.

وی  در خصوص ارائه وام به دانشجویان گفت: این وام ها برای دانشجویان به صورت محدود و با رعایت اصول و قوانین بانکی صورت می‌گیرد.

گلدان ساز یادآور شد: تعامل شبکه بانکی کشور و مراکز آموزش عالی به‌ عنوان گامی ارزنده در راستای تعالی کشور است و به نوبه خود از نقش سازنده بانک صادرات ایران در عرصه شکوفایی اقتصاد ملی تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار