همراه با روح‌الله/14

الله اکبر کاربران به بنیان گذار جمهوری اسلامی+ تصاویر

کاربران دنیای مجازی هر یک ارادت خود را به امام خمینی(ره) با پست های خود در شبکه های اجتماعی نشان داده اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی رحمه الله مردم و کاربران فضای مجازی هر یک به نحوی ارادت خویش را به آن امام بزرگوار نشان می دهند. کاربران فضای مجازی خصوصا اینستاگرام با تشکیل کمپین ها و هشتگ های مرتبط یاد آن امام راحل را گرامی داشتند. کاربران با انتشار تصاویری از سخنان و وصیت نامه ایشان آن ها را با سایرین به اشتراک گذاشتند. کمپین هایی با عنوان " امام _ خمینی _ حذف _ شدنی _ نیست " و "روح _ منی _ خمینی" و "امام _ خمینی" در اینستاگرام تشکیل شده است.

در پستی آمده است: از محمد تا خمینی محمد(ص) به امر پروردگار، خویشان و سران قریش را سه بار به ولیمه ای دعوت کرده و بعد از اعلام رسالت خود فرموده بودند:بلی،"خداوند به من امر فرموده است که شما را به سوی وی دعوت کنم، چه کسی مرا در این راه کمک خواهد کرد" و در این سه بار، همچون مرده ها خاموش بودند جز نوجوانی لاغر اندام یعنی علی(علیه السلام) از میان جمع برخاسته و گفته بود:"من ای رسول خدا".



در پست کاربری آمده است: گفته اند؛ آن شبی که امام (ره) را برای تبعید به ترکیه دستگیر کردند، اعضای ساواک خطاب به امام (ره) گفتند؛ سربازانی که از آنها نام می‌بردی کجایند که شما را الان نجات دهند، امام(ره) در پاسخ فرمودند: سربازان من الان در قنداق هستند.



رهبر انقلاب: اگر راه امام را گم کنيم يا فراموش کنيم يا خداي نکرده عمدا کنار بگذاريم ملت ايران سيلي خواهد خورد.



















انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام بر سید اولاد رسول الله (ص)، خمینی کبیر.روحش قرین رحمت الهی.
آخرین اخبار