لطیفی:رو سیاهی برای ذغال می ماند

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: مطمئن باشید با اثبات حقانیت بازیکنان تیمم، حرف و حدیث ها در مورد تبانی اکسین به پایان می رسد.

لطیفی: رو سیاهی برای ذغال می ماندعلی لطیفی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست عجیب شش بر صفر اکسین البرز صدرنشین لیگ دسته دوم مقابل نفت امیدیه در آخرین دیدار گفت: با توجه به دلایلی که من به شما می گویم شکست سنگین تیمم مقابل نفت امیدیه چندان عجیب نیست. در روز بازی دمای هوای این شهر حدود 55 درجه بود و باور کنید در آن شرایط جوی که امیدیه داشت و به یکی از گرم ترین شهرهای ایران تبدیل شده بود،  راه رفتن هم سخت است چه برسد به این که بتوان فوتبال بازی کرد.

وی افزود: من در زمان بازی های تیمم 90 دقیقه پا به پای بازیکنان کنار زمین تلاش می کنم اما در آن روز حتی یک دقیقه هم نتوانستم از روی نیمکت بلند شوم. به هر حال یکی از مهم ترین دلایل این شکست گرمای بیش از حد هوا بود و طبیعی است نفتی ها با توجه به آشنایی به این شرایط خیلی راحت تر می توانستند بازی کنند.

لطیفی ادامه داد: از طرفی برخی بازیکنان تاثیرگذار اکسین چون میثم آقابابایی و مجتبی شیری در این بازی ما را همراهی نکردند. بازیکنانم پول زیادی نگرفته بودند و با چند بازیکن جوان مقابل نفت امیدیه قرار گرفتیم . به هر حال تمام این عوامل در ثبت این نتیجه سنگین دست به دست هم داد.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره به لزوم ورود مسئولان حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در صورت تخلف تیمش بیان کرد: اطمینان دارم که بازیکنانم کم فروشی نکرده اند. با این حال اگر بوشهری ها  احساس می کنند بازیکنان اکسین به حریف راه داده اند، موضوع را با حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در میان بگذارند تا حقانیت بازیکنان اکسین ثابت شود و رو سیاهی به ذغال بماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بارها خواستم فرصتی برای دفاع از عملکرد تیمم به من داده شود اما تاکنون فرصت اثبات شاگردانم را پیدا نکرده ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار