لطیفی:

حکم انضباطی کریمی بی پایه و اساس بود/مدیرفنی اکسین مشکلی برای حضور در ورزشگاه ندارد

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: حکم محرومیت 2 جلسه ای فیروز کریمی از حضور در ورزشگاه بی پایه و اساس صادر شده است.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایان محرومیت فیروز کریمی مدیرفنی تیم فوتبال اکسین البرز از حضور در ورزشگاه گفت: فیروز کریمی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به دلیل درگیری در خارج از زمین مسابقه به 2 جلسه محرومیت از حضور در ورزشگاه محکوم شد که پس از نیامدن به ورزشگاه در دیدار رفت و برگشت اکسین البرز مقابل نیروی زمینی تهران، این محرومیت به پایان رسید و کریمی از این هفته مشکلی برای آمدن به ورزشگاه ندارد.

وی افزود: کریمی در اکسین سمت اجرایی ندارد. وی مدیرفنی تیم ما است و به عنوان هوادار به ورزشگاه می آید.کمیته انضباطی نیز بر همین اساس و با در نظر گرفتن کریمی به عنوان یک هوادار،  به محرومیت 2 جلسه ای  وی از حضور در ورزشگاه حکم داد.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در خصوص دلیل تصمیم کمیته انضباطی برای محرومیت کریمی، بیان کرد: پس از دیدار اکسین و شاهین بوشهر من به همراه کریمی در فرودگاه بوشهر مشغول خرید بودیم. در این میان یکی از دستیاران من با داور بازی که در محل حضور داشت، درگیر شد. کریمی نیز برای پایان دادن به درگیری وارد غائله شد و به هیچ وجه فکر نمی کرد که کمک مربی اکسین با داور بازی درگیر شده باشد. داور هم در گزارش خود به کمیته انضباطی به اشتباهنام فیروز کریمی را آورد.

لطیفی در پایان خاطر نشان کرد: اگر این حکم پایه و اساس محکمی داشت، کمیته انضباطی محرومیت بیشتری برای کریمی در نظر می گرفت و به نظر می رسد مسئولان به اشتباه خود نسبت به سرمربی نامدار فوتبال کشورمان پی برده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار