ساری،

رکابزنی دوچرخه سواران بسیجی تا حرم امام خمینی(ره)

دوچرخه سواران بسیجی مازندران مسیر ۳۰۰ کیلو متری تا حرم مطهر امام خمینی (ره) را عاشقانه رکاب خواهند زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری٬ مسئول هیئت دوچرخه سواری شهدای بسیج مازندران گفت: این دوچرخه سواران بسیجی با هدف ارج نهادن به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ٬ ترویج و تبلیغ فرهنگ انقلابی امام(ره) و معرفی سیره امام خمینی به نسل های سوم و چهارم انقلاب مسیر ساری تا مرقد مطهر امام خمینی(ره) را رکاب خواهند زد.

مسعود کریمی افزود : روش و راه امام نه تنها برای جامعه اسلامی ایران و ملت های مسلمان بلکه برای کشور های آزادیخواه جهان هم بعنوان یک الگو مطرح است.

وی گفت: حفظ این عزت در نظام اسلامی ایران وظیفه ما است٬ تا اندیشه های امام خمینی را ارج نهاده و آنرا در کشور بکار بندیم.

مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران : با بیان اینکه دوچرخه سواران در این سفر، پیام استکبار ستیزی، انقلابی گری، استقلال همه جانبه توام با ایمان و ولایتپذیری گفتمان امام خمینی را تبلیغ کرده افزود : بر بسط و گسترش این فرهنگ اهتمام می ورزند.

کریمی گفت : حرکت دوچرخه سواران بسیجی به حرم مطهر، ساعت 9 صبح روز چهارشنبه دوازدهم خردادماه از مقابل سپاه کربلا آغاز خواهد شد و پس از طی مسافت حدود 300 کیلومتری مازندران٬ جاده قم - تهران دوچرخه سواران در مراسم ارتحال حضور داشته و بار دیگر با آن امام فقید و اندیشه انقلابی اسلامی ایشان و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و پیمان خواهند بست.

وی : راه امام، پیروی از ولی فقیه زمان و پیمودن راه شهدای گرانقدر را از اعتقادات قلبی و ایمانی بسیجیان برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار