اهواز؛

پخت نان روستایی ها مصداق اقتصاد مقاومتی

اینکه عده ای در اوج فقر اقتصادی به جای روی آوردن به بزهکاری اقدام به پخت نان هرچند غیرقانونی در منازل خود می کنند جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار دزفول گفت:  اینکه برخی از خانواده های روستایی در دزفول  با کمترین اقدامات برای امرار معاش از طریق حلال به پخت نان روی می آورند مصداق اقتصاد مقاومتی است، بنابراین نباید تمام کسانی را که به صورت غیرمجاز اقدام به پخت نان می کنند را سرزنش کرد.

حبیب الله آصفی اظهار کرد: این گونه موارد را باید ناشی از فقر و عدم وجود اشتغال کافی دانست ما منکر سلامت و بهداشت نیستیم اما اینکه عده ای در اوج فقر اقتصادی به جای روی آوردن به بزهکاری اقدام به پخت نان هرچند غیرقانونی در منازل خود می کنند جای تقدیر دارد.

فرماندار دزفول بیان کرد: اینکه نانوایی مجوزدار بسیار بیشتر از این افراد تلاش می کند واقعیت دارد اما ما باید کمی مهربانانه تر با این موضوع برخورد کنیم چرا که جامعه دچار گرفتاری است و بیکاری بیداد می کند و باید بدانیم حتی افراد معتاد نیز به دنبال راه های هرچند کوچکی برای فرار از فقر خود هستند.

آصفی یادآور شد: هر چند اگر واقعا برخی افراد که در منازل خود اقدام به پخت و فروش نان می کنند بهداشت را رعایت نمی کنند حتما باید با آنها به صورت قانونی برخورد شود و يا اینکه فردی که شرایط مالی بسیار خوبی دارد و بدون پروانه در حال انجام این فعالیت در خانه مسکونی است قطعا مستلزم برخورد جدی است و ما قطعا در فرمانداری به همراه دادستانی مقدمات لازم را برای برخورد با اين افراد و کسانی که به هیچ عنوان بهداشت را دراین زمینه رعایت نمی کنند فراهم خواهیم آورد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.