اهواز؛

دزفول در اقتصاد خرده فروشی حرف اول رامی زند

فرماندار دزفول با اشاره به اینکه باید در راستای افزایش کیفیت نان های دزفول رقابت سالمی بین نانوایی های شهرستان به وجود آید خواستار برگزاری کلاس های آموزشی برای نانوایان شهرستان و ارائه نکات آموزشی و قانونی به آنها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب الله آصفی گفت: بهترین گندم و نان کشور در خوزستان وجود دارد اما قسمت این اقلام در استان نسبت به سایر نقاط کشور کمتر است اما پایین بودن قیمت این موارد و بسیاری موارد دیگر از جمله نبود اشتغال و فقر موجب مهاجرت نخبگان از خوزستان به دیگر استان ها شده است.

آصفی افزود: دزفولی ها، مردمان سرمایه داری هستند بنابراین ما مسئولان باید همت کنیم و با برنامه ریزی درست در حوزه مشاغل اقتصادی که مورد توجه جوانان است ثروت را در این شهر ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه دزفول ظرفیت تبدیل شدن به قطب بازرگانی استان را دارد، اظهار کرد: جدیدا با افتتاح مجتمع های تجاری وتفریحی از جمله باران، مادر و گلباران می توان گفت که در آینده نزدیک دزفول در بحث اقتصاد خرده فروشی در خوزستان حرف اول را خواهد زد بنابراین ما مسئولان باید از این فرصت ها برای ایجاد ثروت و اشتغال برای جوانان و مردمان این شهر تلاش کنیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.