اهواز؛

تجلیل از اعضای شورای فرهنگ عمومی شوشتر

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر به عنوان شورای برتر سال 94 استان تجلیل گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: شوشتر سابقه ای دیرینه در حوزه تمدن و فرهنگ اسلامی دارد و کسب رتبه نخست شورای فرهنگ عمومی نشان از هماهنگی و همدلی بین مسئولان این شهرستان می باشد.

همایون قنواتی افزود: برگزاری منظم نشست های ماهانه شورای فرهنگ عمومی، اجرای مصوبه ها و تاثیرات آن در حوزه فرهنگی از مهم ترین عوامل برتری شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر نسبت به سایر شهرستان های استان بود.

حجت الاسلام والمسلیمن شکرالله سلیمانی امام جمعه شهرستان شوشتر گفت: انتخاب شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر به عنوان برتر استانی وظیفه ما را سنگین تر می کند تا درآینده با تلاش و جدیت گام های بزرگ تری در بخش فرهنگ عمومی شهرستان برداریم.

وی برگزاری همایش شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها در استان، تاکید مدیران استانی بر حضور فعال مسئولان شهرستان در شورای فرهنگ عمومی و حمایت مدیران استانی در جهت اجرای مصوبه های شورای فرهنگ عمومی شهرستان را خواستار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوشتر اظهار داشت: فرهنگ عمومی یک آرمان اجتماعی محسوب می شود و در شورای فرهنگ عمومی نیاز است وضعیت عامه مردم بررسی و ارزیابی شود.

مصطفی سمالی خاطرنشان کرد: در شهرستان شوشتر خوشبختانه با توجه به پیشینه مذهبی، پایه و اساس کار فرهنگی مهیا می باشد.

در نخستین روزهای سال 95 پس از بررسی‌های به عمل آمده از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شوشتر رتبه نخست را در شورای فرهنگ عمومی استان کسب کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.