شهرکرد؛

دفاع اولین دانشجويان دكتری رياضی كاربردی دانشگاه شهركرد از رساله تخصصی

اولين گروه از دانشجويان دوره دكتری تخصصی رياضی كاربردی گرايش تحقيق در عمليات دانشكده علوم رياضی دانشگاه شهركرد، از رساله تخصصی خود دفاع كردند.

دفاع اولین گروه دانشجويان دكتری رياضی كاربردی دانشگاه شهركرد از رساله تخصصیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ روش های نقطه درونی برای حل مسائل مکمل خطی و مسائل بهینه سازی مخروطی، مسئله مکمل خطی افقی P*(K) روی حاصل‌ضرب دکارتی مخروط‌های متقارن و روش‌های نقطه درونی برای برخی از زیرمسائل آن و روش‌های نقطه درونی اولیه - دوگان در یک همسایگی وسیع از مسیر مرکزی برای مسائل بهینه‌سازی مخروطی متقارن، رساله های دكتری دفاع شده به ترتيب توسط محمد پيرحاجی، سودابه اسدی دزكی و مرضيه صيادی شهركی با راهنمايی دکتر حسین منصوری و دکتر مریم زنگی آبادی بود که نتايج حاصل از اين تحقيقات، در مجلات علمی پژوهشی معتبر ملی و بين المللی انتشار يافته است. 

دانشگاه شهرکرد، دارای 8 هزار و 294 دانشجوی مقاطع مختلف در 182 رشته تحصیلی شامل 153 رشته دولتی و 29 رشته پردیس، و 8 دانشکده و 8 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی، با 300 نفر عضو هیأت علمی است.

در حال حاضر 11 نفر در مقطع دكتری و 60 نفر در مقطع كارشناسی ارشد رشته رياضی كاربردی دانشگاه شهركرد مشغول به تحصيل هستند و پيش بينی می شود در ترم آينده، تعداد دانشجويان مقطع دكتری، طبق سياست های وزارت علوم افزايش یابد.

این دانشگاه در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر 2 جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.